Сторінки

пʼятницю, 5 листопада 2021 р.

 

Наша мова калинова!
Мово українська, мово моя мила!
Ти уся зі співу, весняних дібров.
Ясна – як усмішка, чиста – як сльозинка.
Ти моє найбільше щастя і любов.
Я до тебе мово, так горнуся щиро
У слова вслухаюсь різні та прості.
Мово моя, мово – найдивніше диво
Ти моя молитва в радості й журбі.
Я тебе, кохана, в душу увібрала
Разом з материнським
Щедрим молоком.
Дорогі наші юні читачі. 9-го листопада ми відзначаємо велике свято – День української писемності та мови.
В Україні воно було офіційно встановлене 1997 року Указом Президента. А святкуємо ми його на честь українського літописця Нестора – послідовника творців слов’янської писемності Кирила та Мефодія. Саме з нього, вважають дослідники, і починається писемна наша мова.
Мелодійна, ніжна, солов’їна. Навіть слів не вистачає, щоб описати калинове слово. Тож давайте оберігати, плекати, звеличувати зброю, гострішу за будь-які кулеметні постріли.
Великий український мовознавець Іван Огієнко сказав: " Мова – душа кожної нації, її святощі, її неоціненний скарб. Вдосконалюймо її, бо вона, як і Україна, у нашому серці, і починається вона з кожного із нас".
Саме цій прекрасній даті, для своїх юних читайликів, бібліотекарі Іваничівської дитячої бібліотеки влаштували тематичну викладку « Бринить, співає наша мова, чарує, тішить і п’янить!»

Немає коментарів:

Дописати коментар