Сторінки

вівторок, 23 серпня 2022 р.

Зі святом — Днем Незалежності України!

 

Сонце на небі і зоряна ніч солов'їна
— Моя Україна !
Мамина пісня і мамина тиха сльоза
— Моя Україна !
Батькове слово і врода небесна калини
Моя Україна!
Слово молитви і лагідний усміх дитини
— Моя Україна!
День Незалежності України – це свято, цінність якого сьогодні розуміє кожен українець. Ми стільки літ прагнули вільно жити, сповідувати свої традиції, утверджувати звичаї, скільки утисків та поневірянь зазнали, що зустріли свободу в 1991 році з такою радістю і гордістю, з такою вірою в щасливе майбуття. І сьогодні доля знову нас випробовує на зрілість , на міцність духу , на терпіння заради єдиної Батьківщини .
І як би не хотіли наші вороги , щоб ми зламалися , здалися , цього ніколи не станеться. Бо ми — патріоти . У нас загальний дім, де має назавжди поселитися радість , мир і спокій.
З нагоди головних державних дат-Дня незалежності України та Дня державного прапора в дитячій книгозбірні розгорнуто викладку літератури "Моя Україно, ти в мене єдина!", де діти можуть ознайомитися з історією України.
Україна - наша рідна колиско! Ти була, є і будеш єдиною нашою ненькою, яку ми любимо. Українці плекають надію на щедру і світлу долю, за яку мужньо боролися наші предки і боряться сучасники.
Зі святом — Днем Незалежності України!
На зображенні може бути: 1 особа та книга



Немає коментарів:

Дописати коментар